۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۳۳۹۳۱

بارگاه ثامن الحجج میزبان شهید سلیمانی| وداع با خادم الرضا در حرم رضوی

بارگاه ثامن الحجج میزبان شهید سلیمانی| وداع با خادم الرضا در حرم رضوی
بارگاه مطهر رضوی با حضور میلیونی زائران و مجاوران رضوی امشب میزبان خادم الرضا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حرم رضوی امشب میزبان یکی از خادمان خود است که به شایستگی خادم الرضا بود و در جهت اهداف و صیانت از حریم حرم اهل بیت(ع) تا پای جان ایستاد.

بنا براین گزارش گنبد و گلدسته های بارگاه مطهر رضوی از آغازین ساعات شهادت خادم رشید رضوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیاه پوش شده و میزبان خیل عظیم عزاداران و عاشقان سردار دل ها است که با تشرف به حرم رضوی امام مهربانی ها را تسلی دهنده دل دغدار خود می دانستند.

امشب نیز این سردار شهید خود مهمان ثامن الحجج(ع) است، مهمانی که میلیون ها نفر به عشق دیدار او از ساعت ها قبل در حریم حرم رضوی به انتظار نشسته اند و با در دست داشتن عکس شهید حاج قاسم و پرچم ایران، این اسطوره مدافع کشور را ارج نهاده و به احترام او می ایستند.

صحن ها، رواق های و خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی از آغازین ساعات امروز مملو از جمعیتی است که برای وداع با خادم الرضا به حرم مطهر رضوی مشرف شده اند تا به همه کوردلانی که مردم را خسته شده از انقلاب می دانند، ثابت کنند این مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و چگونه عشق سردار رشید این انقلاب در دل آن ها وجود دارد که چنین حضور بی نظیری را رقم می زنند.

مردم ساعت ها در سرمای هوا و زیر باران در انتظار ورود پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در حرم مطهر رضوی در انتظار نشسته بودند تا وداعی شایسته با سردار بزرگ اسلام خادم الرضا که به حق خادمی حضرتش را به انجام رسانید، داشته باشند.

این گزارش می افزاید؛ فریاد «لبیک یا حسین»،«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده» زائران حرم رضوی از زمان ورود سردار سپهبد شهید سلیمانی به مشهد تا ورود این شهید به حرم رضوی عرش الهی را به لرزه درآورد و مردم ایران سرافراز با گفتن این لبیک ها خود را ادامه دهنده راه سردار محبوب خود اعلام کردند و با امام مهربانی ها و خادم رشید ایشان پیمان بستند که تا استکبار و کفر را نابود نکرده اند، از پا ننشینند.

گفتنی است از حدود ساعت 14:30 که مطهر شهدای مقاومت به میدان پانزده خرداد وارد شد تا ورود به حرم به دلیل ازدهام جمعیت و استقبال بی نظیر مردم ساعت ها به طول انجامید و پیکر این شهدا در ساعت 20 وارد حرم رضوی شد.

پس از وداع مردم با سردار دل ها و شهدای مقاومت در صحن جامع رضوی، پیکر این شهدا برای طواف وارد روضه منوره شد و پس از طواف به تهران منتقل خواهد شد. /864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات